۲۲ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۳۱

با حضور رئیس جمهور؛

کلنگ زنی اولین واحدهای ویلایی مسکن ملی در مهریز به زمین می‌خورد

کلنگ زنی اولین واحدهای ویلایی مسکن ملی در مهریز به زمین می‌خورد

یزد- مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد از کلنگ زنی ۲۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی و یلایی در استان و بهره برداری از ۳۳۰ واحد ویلایی در مهریز و ۲۰۰ واحد آپارتمانی در یزد همزمان با سفر دولت خبر داد.

احسان خواجه رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حجت الاسلام رئیسی در ادامه سفر یک روزه خود به استان یزد به شهرستان مهریز سفر کردند و در این سفر کلنگ ساخت ۲۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی ویلایی تک طبقه ۳ خواب در تمام شهرهای استان یزد به زمین خورد که ۶ هزار واحد آن مربوط به شهر یزد است.

این مسئول گفت: با توجه به رویکرد دولت سیزدهم در زمینه ساخت واحدهای مسکونی برای شهروندان در نهایت تصمیم به ویلایی سازی یک طبقه در تمامی شهرهای استان از جمله شهر یزد صورت گرفت و تا کنون بالغ بر یک هزار و ۲۲۶ هکتار از زمین‌های شهری استان شناسایی و مراحل قانونی و مجوزهای لازم برای واگذاری به متقاضیان انجام شده است و بخشی از آنها مراحل نهایی آماده سازی را طی می‌کند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور در سفر به شهرستان مهریز اولین طرح اقدام ملی ویلایی با افتتاح ۳۳۰ واحد ویلایی در قالب زمین‌های ۱۶۰ متری و با ۱۰۵ متر زیربنا به صورت دو خوابه در مهریز افتتاح خواهد کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد گفت: تاکنون ۱۱۸ هزار نفر متقاضی مسکن در طرح نهضت ملی مسکن در استان یزد ثبت‌نام کردند که بیش از ۴۶ هزار نفر از آنها تأیید نهایی شده‌اند.

کد خبر 5680558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha